Monday, July 11, 2011

وقتي مي‌خواهي خلاف جهت بچه‌ات را به ساحل سلامت برسي

چند روز پيش رادين به نقل از بعضي دوستانش در مهد كودك گفت "پسرا خيلي قويند، قوي‌تر از دخترا"! به شوخي گفتم "خوب دخترا هم فكرشون بهتر كار مي‌كنه. نگران نباش"! ديروز هم ازم پرسيد "دخترا نمي‌تونند بعضي فيلماي خشن را ببينند؟" گفتم "همه كارايي كه پسرا مي‌تونند بكنند، دخترا هم مي‌تونند بكنند. هر كاري هم دخترا بتونند بكنند، پسرا مي‌تونند. هر كي هم غير از اين گفت، مغزش عيب داره"! حال من را تصور كنيد وقتي درست نيم ساعت بعدش يك برنامه طنز انتقادي داشت يك آقايي را نشان مي‌داد كه درمورد كارهايي كه خانمها نمي‌توانند بكنند توضيح مي‌داد. من هم در تاييد حرفهايم گفتم "مي‌بيني اين از هموناست كه مغزش خرابه، داره فيلمشو نشون مي‌ده كه بقيه ياد بگيرند اين‌طوري نباشند"!!1

4 comments:

leyla said...

haha, Madar Azadeh moteasefaneh dar bad jamee mikhahi khalaf jahat aab shena koni :)) movazeb bash chon momkene baraye esbate harfat majboor shi karhaye mohayer ol-aghool (chaghdr penglish neveshtanesh sakhtehh!!!!!!!!!) anjam bedi..

آزاده said...

mage ta hala khalafe ab shena nakardim?! inam roosh!

khaale roro said...

همینو بگو. تو که اصولا خوشت هم میاد.

Anonymous said...

رادین جان به نظرم با این توضیح که مامنت داده، کم کم به این نتیجه میرسی که بسیاری از خانمها و آقایان مغزشان اشکال دارد . خصوصاً در جغرافیای فعلی زندگیت که تقریباً حقوق برابر حتی در یک جنسیت هم موضوع کم یابی است جه رسد به برابری زن و مرد و یا برعکس