Sunday, March 1, 2009

اسفند شلوغ

اين ماه اسفند هم عجب ماهي است. زياد شدن كارهاي شركت از يك طرف و كارهاي خودم از طرف ديگر، باعث مي‌شود كه اصلا نمي‌فهمم چطور مي‌گذرد. به اين اضافه كنيد رسم نكوهيده خانه‌تكاني را! حالا دوباره بهش اضافه كنيد درگير بودن مانا را به همين دلايل و اينكه جان كلام امروز رادين شركت است. ا
فعلا در مرحله بازي با تلفن است و از دفعه‌هاي قبل پيشرفت كرده است. يعني وقتي صداي بوق تلفن را در‌مي‌آورد، بهش مي‌گويد" برو" و بعد همان‌طور كه يادش دادم،‌ قطعش مي‌كند و رو به من مي‌گويد "رفتش". تازه يك بار هم كه تلفن آهنگ زد، با خوشحالي گفت "ني‌ناي مي‌زنه" و شروع كرد به حركات موزون شانه و سر!ا
پي‌نوشت: با تمام غرهايم براي اسفند،‌ من اين ماه را خيلي دوست دارم!ا

8 comments:

Anonymous said...

دركت ميكنم عزيزم. خدا بهت كمك كنه و البته به من هم.

Unknown said...

فقط خوش به حالتون اگر شما نگفته بودید من اصلاً احساس هم نمیکردم که دم
عید
خونه هم ندارم که بتکونم

تلفن بازی رادین روی موبایل شما هم تاثیر گذاشته و نمیشه باهاش تماس گرفت

leyla said...

Khosh be halet Mamane Radunak, manam esfand ro kheyli dost daram, amma dasht dige kam kam yadam miraft....heyf kashkii in ghorbatia yaad migereftan ke noruz ro ham jashn begiran o taatil konan!
Radunak joon, vaghti bozorg shodi, har jaye donya ke budi shabe eid hatman iran bash, be khosoos sare pole tajrish ye 24 saat mondeh be saal tahvil..........

Unknown said...

آزاده جان ظاهراً نوشته امروزت داغ دل خیلی ها را در دوری از ایران تازه کرده. من که از وقتی یادم آمد که نزدیک عید شده به کل چرتم پاره شد. اینجایی که من هستم تعداد کل ایرانیها به اندازه انگشتان دست هم نیست و هیچ خبری برای نوروز نیست
ولی از همین الان، رادین عزیز سومین نوروز عمرت مبارک و امیدوارم هر روزت نوروز باشد تا هزاران

khaale roro said...

khob leyla khale jan taghsire khodete rafti dar in gharbe vahshi. pasho bia LA inja badak nist norouzesh. sad albatte halo havaye eide iran ye chize digast. havaye garm va jelfe inja ham hich shebahati be bahare iran nadare. vali basate haftsino 13 bedar be rahe.

khaale roro said...

ahan mamani dishab concerte kamkarha az "amaghe" vojood jato khali kardam. eine amagh ro bold bekhoon. radini khaleyi bebakhshid inja shode tabloye ela'nat. vali akhe sare mamani sholooghe shayad messenger check nakone.

leyla said...

Khale Roro, akh gofti....gharbe vahshi...man fekr konam bejaye Virginia raftam sibri, az bas ke sarde.....inja khodaeesh hame chizesh ba hame ja fargh dare, dame eidi yadesh oftade ke barf o yakh biad :(

آزاده said...

عزيزانم، از اينكه داغ دلتون را تازه كردم، متاسفم. عيب ندارد، عوضش شما در ممالكي با پايداري سياسي زندگي مي‌كنيد. بقيه‌اش را نمي‌نويسم چون قرار نيست وبلاگ رادين سياسي شود!
در ضمن آقاي مزدك كامپيوتر دان،‌چطوري به اين بلاگ‌اسپات ميشه حالي كرد علامت آخر جمله را نبرد اول جمله؟ خاله رورو ما هم هفته ديگر مي‌رويم كنسرت عصار و بسيار ياد آخرين كنسرتش كه با هم بوديم خواهيم كرد.