Saturday, September 17, 2011

پدیکور

با خاله و رادین در کافی شاپ نشسته بودیم و من و خاله جون غرق حرف زدن بودیم و حواسمان هم به رادین نبود که رفته بود زیر صندلی. ناگهان پایش را آورد بالا و گفت: لاکهامو ببینید. صحنه چنان بود که برخلاف کلیه اصول تربیتی من و خاله نتوانستیم جلوی قهقه خودمان را بگیریم. باز صد رحمت به من، خاله که نزدیک بود از روی صندلی بیفتد! یک آدامس آبی فسفری زیر میز پیدا کرده بود و خیلی مرتب روی ناخنهای پایش چسبانده بود! ا

وقتی دعوایش کردم و بهش گفتم تنبیه می شود (به خاطر برداشتن آدامس کثیف از روی زمین) با حالت طلبکارانه گفت: "مگه می دونستم؟ مگه می دونستم که اگر کار بد کنم تنبیه می شم؟!"ا

7 comments:

Anonymous said...

رادین جان کاملاً حق با توست و بسیار درست فکر کردی، عدم اطلاع از تبعات عمکرد فعل را بی تابع میسازد و ضمناً حتی مادر آزاده باید مورد سوال قرار گیرد که چرا موارد منتهی به تنبیه را فهرست نمیکند که همه چیز شفاف سازی شود.

البته آزاده جان دوستی ما سرجایش به روشنک هم خیلی سلام برسان

مزدک

leyla said...

khoob maaloomeh ke bayad bere zire miz o donable adamse javideh shodeh begardeh....man mitoonam hads bezanam shoma 2ta vaghti gharghe sohbat mishin che ettefaghi miofteh!!! :))
manam jash boodam haminkaro mikardam...kashki mishod biam pishetun...unvaght ba Radin 2taee miraftim zire miz o donbale adams migashtam...!!!

Anonymous said...

خوب شد لیلا خانم همفکری کرد وگر نه داشتم فکر میکردم فقط من بد آموزی دارم

مزدک

leyla said...

Na ekhtiar darin Mazdak Khan....bebinid hamin halash ham in 2ta khahar daran harf mizanan ke hich commenti chizi azashun nagereftim....pashim berim zire mizemoon adams javideh shode peyd akonim....!!!!!

آزاده said...

Yek adams cheghadr sar o seda kard!

leyla said...

naaaaaa mozoo chize digee bood!

Anonymous said...

آزاده جون اگر یک آدامس بخواهد باعث تنبیه بی مورد دوست ما شود از این بیشتر هم سر و صدا میتواند داشته باشد.