Monday, January 24, 2011

معرفی کتاب

مدتها بود که می خواستم کتابهای خوبی را که در زمینه تربیت کودک استفاده کرده ام و هنوز هم خیلی وقتها بهشان مراجعه می کنم، معرفی کنم. حالا که مامان شیمای عزیز دنبال کتاب است، بهترین فرصت است. مطمئن هستم کتابهای خوب زیادی وجود دارند. این کتابها آنهایی هستند که من پیدا کرده ام. تا یادم نرفته است بگویم که حرف آخر را قضاوت مادرانه می زند! ا
***
همه کودکان تیزهوشند اگر ...، دکتر میریام استاپرد، دکتر سهراب سوری و امیر صادقی بابلان، نشر دانش ایران
همه کودکان سالم اند اگر ...، دکتر برنارد والمن، امیرصادقی بابلان و دکتر فرهاد سوری، نشر دانش ایران
راهنمای کامل تربیت کودک، الیزابت پنتلی، اکرم قیطاسی، موسسه انتشارات صابرین
آموزش موثر والدین، دکتر توماس گوردون، مهدی قرچه داغی، انتشارات جیحون
کودکان چیزی را می آموزند که با آن زندگی می کنند، داروتی لونولت و ریچل هریس، منیژه جلالی، نشر البرز
***
کسی پیشنهاد دیگری دارد؟

5 comments:

افروز said...

چگونه کفر مامان را دربیاوریم
دایره المعارف بی نزاکتی
اثری از
آر.جی .فیشر

khaale roro said...

inja nemishe mese facebook like zad. vagarna man baraye oon commente balayi ye like mizadam.

آزاده said...

قبلا در موردش شنیده بودم، لازم شد بگیرمش!

افروز said...

آزاده جان...
با کمال شرمندگی باید عرض کنم تربیت شما صحیح نبوده و الان هم هرچی سعی کنی و کتاب بخونی فایده ای نداره و نمی تونی کفر مامانتو در بیاری ! واسه همین الکی پول خرج این کتابه نکن ...ولی این خاله رورو استعدادشو داره فک کنم :)

khaale roro said...

kooshi pas?