Wednesday, November 3, 2010

دروغهای معصومانه مادرانه

داشتیم فیلم اسپایدرمن را می دیدیم ، یعنی داشتم کانال عوض می کردم که دیدیم ای دل غافل، داد مسرت آمیز رادین بلند شد که "دیگه به دستگاه دست نزن، بذارش رو میز، کانالو عوض نکن". آن قسمتش بود که یک اسپایدرمن سیاه هم سر و کله اش پیدا می شود. وقتی دیدم فیلمش هیجان اضافه برای رادین دارد و هی می رود پشت من قایم می شود، همان حرفی را زدم که سالها پیش به من گفته بودند نترس اینا همه اش فیلمه که همانجور که روی من اثری نداشت، روی رادین هم اثر نکرد. این بود که گفتم: "نگران نباش، فقط آدم خوبها پیروز می شوند. اسپایدرمن خوبه هم پیروز می شود و بدها مثل همیشه شکست می خورند". وقتی رادین برای اطمینان هی ازم دوباره می پرسید و من هی همین دروغ را بهش می گفتم، برای چندمین بار خوشحال شدم که آدمها پینوکیو نیستند. حالا تو این هیری ویری کی باید می رفت دماغ عمل می کرد؟!ا

2 comments:

khaale roro said...

are valla.
rasti "dade maserrat amiz" yani chi? in dar rastaye hamoon parsi gooyiye? man harcheghadr ham ke jarf-goodane andishidam dark nakardam manzooret chi boode :D

آزاده said...

male haman jarf-goodane anshidinate bood!