Sunday, May 10, 2009

همیار پلیس کوچک ما

آنقدر رادین پشت چراغ قرمز غر زد و هی گفت: "برو جلو / برو عقب (آن وقتهایی که صفتها برعکس می شود) / برو روبرو" که بالاخره برایش توضیح دادیم که پشت چراغ قرمز باید ایستاد تا سبز شود. حالا از ده متری که چراغ قرمز می بیند، می گوید "وایسا، چراغ گرمزه" یا وقتی چراغ سبز می شود و منتظریم که راه باز شود که مثلا بپیچیم به چپ، دادش در می آید که "چراغ سبز شد، برو دیگه"!ا
خلاصه اصل ماجرا زیاد تغییری نکرده است.ا
پی نوشت: برای دوستان خارج نشینمان باید بگویم که همیار پلیس طرح جدید پلیس راهنمایی و رانندگی بوده است برای آموزش قوانین رانندگی به بچه ها که موقع رانندگی پدر مادرها مراقب رعایت قانون باشند.ا

4 comments:

azadeh Pireyar said...

با اين فسقلي براي هر كاري بايد حسابي توضيح بدي و توجيهش كني. ببوسش از طرف من

Unknown said...

ببین راه داره من بیام آنجا همیار پلیس بشم آیین نامه یاد بگیرم 2 هفته دیگر امتحان رانندگی دارم بعد از 12 سال رانندگی دوباره باید امتحان بدم

آزاده said...

آزاده جان، من نمی دانم اونهایی که زیاد بجه داشتند چی کار می کردند؟

آزاده said...

اسم امتحان را نیار، من 20 روز دیگر یک امتحانی دارم که از الان حالم بده