Tuesday, April 21, 2009

پراکنده

بچه ام دچار فوبی سرما شده است، هرجا می رویم اولین چیزی که می گوید این است که "سرده" یا "سرد نیست". ا
امروز می خواست برود خرید چی توز بخرد.ا
بازی جدید این چند روز اخیر ریختن آب روی خودش بوده است، تا خبردار شویم تمام لباسهایش را خیس کرده است. ا
امروز برای اینکه تخم مرغ نخورد، حاضر شد دوبرابر همیشه پلو بخورد. ا
موهایش بلند شده است و دیروز یکی اسم دخترمان را پرسید.ا
اگر ازش بپرسید چند سالش است و حال جواب دادن داشته باشد، می گوید "دوسال و دو ماه" (هر چه می گوییم دیگر دو سال و سه ماهت است، یادش می رود).ا
امشب که داشتیم تلویزیون تماشا می کردیم، رفته بود روی دوش پدرش نشسته بود و گوشهایش را می پیچاند و می گفت "فرمان ماشینه".ا
دیروز پدرش داشت باهاش شکلهای هندسی را کار می کرد، رفته بود پرده را دور خودش پیچیده بود و می گفت "من دایره ام".ا
پریروز انگشتش را بالا گرفت و گفت "مامان، ناخنم شکست. حیف شد".ا
هروقت چیزی را می ریزد، خودش سریع می گوید "عیب نداره".ا
امروز صبح دیدم گره خورده تو لباسش. گفتم چی می کنی؟ گفت "دارم لباسمو عوض می کنم که بتونیم بریم بیرون".ا
ا
ا

5 comments:

Unknown said...

1- این پست خیلی باحال بود خصوصاً قسمت مربوط به فرمان ماشین و دایره
2- خدا را شکر که روشنک هم به جمع آدمهای مفرح الشغل فاقد تحصیلات تکمیلی پیوست
3- حالا نوبت آزاده است که تنظیمات اینجا را فارسی کند که اعداد و علامات درست شود
4- من 4 روز نیستم بعدشم دو روز باز تو هواپیما هستم اگر کامنت نگذاشتم به این دلیل است
5- چرا خبری از خانم لیلا از فلوریداشون نیست
6- دلم خوش بود که میرم ایران رادین و آزاده و... را میبینم که این هم باطل شد ولی واقعاً دلم میخواهد زودتر شما ها را ببینم

azadeh Pireyar said...

خيلي اين شيرين زبونيهاشون بامزه است.

khaale roro said...

من قربان اون مماخ کوچولوت بشم. چرا بیست و پنج بار از مبل بالا پایین می کنی که آخرش کله پا بشی دماغت خون بیاد خاله جونی؟

leyla said...

salam,
in post kheyli khob bud, mesle harf zadane mane ke az har chizi ye zare migam....shenavadeh ham nemifahe ke chi be chi shod...
Aghay amme, ammo mazdak, ghabul nist inja ham font farsi daran, damaghe man ham dare shadid tir mikeshe......
che joori mishe manam font farsi dashteh basham??

آزاده said...

لیلا جون، تو گوگل دنبال فونت فارسی بگرد، نحوه نصبش را هم توضیح می دهد. امان از دست شما آمریکایی ها